Income Matched.co.uk Bulan Ramadhan (September)

By zGreat on Tuesday, September 23, 2008

Filed Under: ,

Salam semua...semoga sihat hendaknya korang di dalam bulan puasa nie. Tadi aku bukak email aku, ada berita gumbira rupanya! Income bulanan dari Matched.co.uk dah masuk. Terperanjat aku tengok email tu, sebab aku dok bajet bulan nie aku dapat dalam 33 pound tapi diaorang bayar 24 pound jer (syukur diaorang bayar!). Kali nie aku rasa rate USD dah jatuh sebab 24 pound hanya dapat dalam $45 dollar jer.


Income Matched.co.uk Bulan Ramadhan (September)



Setakat nie post yang dah diterima oleh Matched.co.uk ialah sebayak 20 post! (20 x 3 pound = 60 pound). Tinggal 5 post jer lagi yang tak approve lagi. Sama-samalah berdoa semoga yang 5 lagi tu cepat lulus. He he he :)
Income Matched.co.uk Bulan Ramadhan (September)

0 comments for this post