Income Squidoo Bulan Julai

By zGreat on Wednesday, September 17, 2008

Filed Under: ,

Salam semua, hari ni Mrs. zgreat yang akan menambah post di zgreat.blogspot.com kerana mr. zgreat dilanda kesibukan yang maha hebat. almaklumlah! ramadhan.


Terima kasih ALLAH, kerana limpah kurnia yang tidak pernah putus. Untuk Julai, kami berjaya mendapat comission dari Squidoo sebanyak USD 173.20 setelah ditolak untuk charity sebanyak 2 sen. ;p
Income Squidoo Bulan Julai

So, setelah ditukar kepada versi ringgit,komisyen Squidoo adalah lebih kurang RM 583.xx. Dan setelah ditolak sebanyak RM 16.00 sebagai transaction fee dari Paypal ke Al-rajhi, jumlah terkumpul adalah lebih kurang RM 583 - RM 16.00 = RM 567


Untuk sesiapa yang masih belum ada Kad Debit al-Rajhi, amatlah dinasihatkan supaya apply secepat mungkin. Transaksi antara Paypal dan al-rajhi buat masa ini sangat mudah dan cepat. Untuk panduan lebih lanjut melalui pengeluaran Paypal di Malaysia, sila ke sini.


Ok, kembali ke topic Squidoo, sebenarnya income dari sale tak sebanyak yang kami dapat cuma ada dalam USD 130 sahaja. Tapi, mungkin comission dari Glam, Adsense dan sebagainya. Entahlah, saya pun masih confuse macamana diorang kira net income untuk Squidooers. Kalau ada siapa-siapa yang tahu, silalah kongsi bersama di blog kami ni.


Insya'allah, kami akan kembali lagi dengan perkembangan terbaru Squidoo kami. Memang banyak benda terbaru sekarang ni... HI HI HI ^_^!

Income Squidoo Bulan Julai
Lepas nie kita bincang pelbagai lagi cara-cara buat duit online dan sumber-sumber yang berkaitan.

0 comments for this post