Income Online Squidoo Bulan Oktober

By zGreat on Tuesday, December 16, 2008

Filed Under: ,

Salam kengkawan,

Bulan ni Squidoo bayar lebih lewat daripada bulan lepas. Hmm, sebabnya ...tidak dijelaskan. Sepatutnya , ia bukanlah suatu yang membimbangkan sebab dalam TOS pun menyebut payment akan dibayar selewat-lewatnye pada 15hb setiap bulan.

Alhamdulillah, kotak biru muncul jua di dashboard squidoo aku, pada 11 hb Disember. Risau beb..sebab biasanya sebelum 10hb atau pada 10hb, kotak biru dah muncul.

Dan sehari selepas itu, barulah email dari Paypal datang. Income bulan ni nampaknya lebih sikit. Lebih $10 jer.. ^_^. Rate tukaran USd ke ringgit sekarang ni adalah lebih kurang 3.5.

Insya'allah, bulan depan akan lebih muai nampaknya..impak maksima dari krismas. Lens rank aku pun, mencanak-canak naik...visitor pun mencurah-curah. Alhamdulillah! Harap-harap, keadaan ini akan berterusan sehingga bila-bila ^_^. Oklah, aku pun dah lama tak post skill-skill terbaru kan?! Takpelah, lepas ni aku akan perah otak jap, pikir apa aku nak taip utk skill tu nanti...

0 comments for this post