Income Squidoo Bulan September

By zGreat on Wednesday, November 12, 2008

Filed Under: ,

Salam semua,


Payment Squidoo untuk bulan September dah selamat aku terima dengan jayanya pada hari Isnin yang lalu. Kalau tak silap aku, payment kali nie merupakan payment yang paling lambat sekali aku terima. Manalah tau Squidoo LLC pun terkena tempias dari kesan kegawatan ekonomi US.

Income Squidoo Bulan September

Income kali nie berkurangan separuh dari bulan yang lalu so, aku dapat lebih kurang RM 500 lebih jer..walau apa pun syukur alhamdulillah! Semoga apa yang aku usaha kan nie dapat berkat.


Aku harap apa yang aku kongsikan kat sini (tips Squidoo) dapat menjadi panduan untuk korang. Selain itu jugak yang penting korang kenalah apply dan buat....kalau korang ada tips yang lebih bagus boleh share kat sini, aku tak kisah.




Income Squidoo Bulan September


Sehingga hujung tahun nie, aku harap dapat cover topik Squidoo Advance untuk korang semua dan bermula tahun depan kita akan masuk bab Squidoo Expert (kita buat duit online dengan Squidoo + Affilliate). Untuk bab yang nie memang dah ada isi kandungannya tinggal nak post kan jer kat blog nie satu persatu.


p/s : Selamat ber-Squidoo dan jangan lupa buat lens untuk Krismas (saya tak sambut) terutamanya lens berkenaan hadiah dan fesyen.

^_^ salam....

0 comments for this post