Income Online Squidoo Bulan Ogos

By zGreat on Thursday, October 09, 2008

Filed Under: ,

Income Online Squidoo Bulan Ogos
Salam untuk pembaca semua, Payday Squidoo kembali lagi! Kali ini lebih meriah kerana ada bonus menanti semua Squidooers sedunia. Menurut SquidBlog, bonus yang dibayar adalah upfront payment untuk refer-a-friend bonus dan juga bayaran tertunggak ebay referral fees.


Menurut peraturan BETA Squidoo, refer-a-friend bonus hanya akan dibayar sekiranya 'friend' anda tu telah berjaya membuat jualan sebanyak USD15. Namun, sempena hari baik dan bulan baik ini ( mungkin Squidoo pun terasa tempiasnya!), diorang bagi jugak kami ni DUIT RAYA, walaupun 'friend' yang anda refer tu belum buat apa-apa sales pun. DUIT RAYA (refer-a-friend bonus) yang kami dapat tu adalah sebanyak USD 157.61. Maka, jumlah terkumpul income online squidoo kali ini adalah sebanyak USD 157.61 + USD 180.82 = USD 338.43. Setelah dilakukan cureency conversion jumlah itu bersamaan dengan USD 338.41 x 3.497(lebih kurang) = RM 1183.42. Alhamdulillah!



Mengenai eBay referral bonus pula, beberapa bulan yang lepas eBay menghadapi masalah dengan service provider diorang yang baru. Secara tak langsung eBay telah gagal memaklumkan pada Squidoo tentang jumlah referral yang telah dibawa masuk oleh para Squidooers. Maka, ramai para Squidooers yang gagal mendapat bayaran yang setimpal, zGreat juga merasa tempiasnya. Maka, bayaran royalti kali ini juga dimasukkan sekali dengan eBay referral bonus yang tertunggak itu.



Oops, lupa lak! Rencana kali ini ditulis oleh Mrs zGreat sekali lagi kerana Mr zGreat (hyipwatch) kini sedang merehatkan diri di hospital akibat gigitan seekor nyamuk. Tapi Mrs zGreat yakin, Mr zGreat akan cepat sembuh kerana sebelum admitted, Mr zGreat telah menyaksikan sendiri jumlah income squidoonya kali ini. he..he...he! ;p. Pembaca semua sama-samalah kita mendoakan suami saya yang tercinta, Mr zGreat cepat sembuh. Amin...
Income Online Squidoo Bulan Ogos
Akhir kata, selamat hari raya aidilfitri. Maaf Zahir dan Batin.

6 comments for this post

Anonymous

yup...semoga suami Mrs Zgreat cepat sembuh...huhu..sekali sekala saya lawat web ni nak tau tips pasal squidoo ni...so,kali ni maybe lama sikit kot tunggu kat sini..baca yg mana tertinggal..:)

Posted on October 9, 2008 at 4:58 PM  

ye..time kasih! btw. Mr zGreat masuk 1 hari jer sebab dia admitted dah hari ke-7. Menurut doc, denggi memerlukan 7 hari tempoh bertenang...biasanya hari ke-8 dah ok.

Selalu-selalulah melawat blog kami yang tak seberapa ni... ^_^!

Posted on October 17, 2008 at 9:12 PM  

Salam,

Tak tau pulak yang Mr. zGreat masuk hospital. Kalau tau boleh datang melawat. :) Anyway, takperlah kan. Dah sihat dah pon. Diorang dah datang buat fogging kat kampung belum?

Posted on October 20, 2008 at 1:27 AM  

Mr. zGreat & Mrs. zGreat

thanks pasal info tentang squidoo ni :) BTW, semoga dah sembuh skrg ni hendaknya. Aku baru subscribe blog ni, walaupun tak banyak post tapi semuanya quality post. 2 thumbs up!

Posted on October 23, 2008 at 8:50 PM  

Nanti aku cuba tambah post-post yg berkaitan pasal squidoo utk orang. ok

Posted on October 23, 2008 at 10:50 PM  

tambah laa banyak2 lagi post pasal squidooooo ya beda beduuuuu...

squidoo dah register tapi asyik duk tertangguh aje tak terbuat apa...

Posted on October 27, 2008 at 3:11 PM